2018 m. Nr. 10

2018 m. Nr. 9

 

2018 m.Nr. 8

2018 m. Nr. 7

2018 m. Nr. 6

2018 m. Nr. 5

2018 m. Nr. 4

2018 m. Nr. 3

2018 m. Nr. 2

2018 m. Nr. 1

2017 m. Nr. 12

2017 m. Nr. 11

2017 m. Nr. 10

2017 m. Nr. 9

2017 m. Nr. 8

2017 m. Nr. 7

2017 m. Nr. 6

2017 m. Nr. 5

2017 m. Nr. 4

2017 m. Nr. 3

2017 m. Nr. 2

2017 m. Nr. 1

2016 m. Nr. 12

2016 m. Nr. 11

2016 m. Nr. 10

2016 m. Nr. 9

2016 m. Nr. 8

2016 m. Nr. 7

2016 m. Nr. 6

2016 m. Nr. 5

2016 m. Nr. 4

2016 m. Nr. 3

2016 m. Nr. 2

2016 m. N. 1

2015 m. Nr. 12

2015 m. Nr. 11

2015 m. Nr. 10

2015 m. Nr. 9

2015 m. Nr. 8

 

Aplinkos ministerija: be miškų urėdijų pertvarkos Lietuvai mažėja galimybių tapti EBPO nare

 

EBPO generalinio sekretoriaus pavaduotojas skeptiškai atsiliepė apie viešojoje erdvėje išsakytus siūlymus nesteigti vienos įmonės, o šalies miškų ūkio valdymą pertvarkyti vien mažinant urėdijų skaičių. Tokia pertvarka, Douglaso Frantzo žodžiais, būtų nesuprantama ir sunkiai pagrindžiama, nes iš esmės niekas nepasikeistų, palyginti su dabartiniu modeliu.
 
Šalies miškų ūkio valdymui pertvarkyti yra parengtas Miškų įstatymo pakeitimo įstatymo projektas. Šiuo metu Aplinkos ministerija jį derina su socialiniais partneriais ir netrukus, dar šį mėnesį, atiduos Vyriausybei. Nors ministrų kabinetas šiuo požiūriu laikosi vieningos pozicijos, lemiamą sprendimą turės priimti Seimas. Labai tikimasi, kad parlamentarai šį įstatymo projektą apsvarstys pavasario sesijoje.
 
EBPO generalinio sekretoriaus pavaduotojas visiškai pritarė pastangoms miškų ūkio valdymo konsolidavimo procesą pradėti kuo greičiau. Tačiau, kaip sakė Douglasas Frantzas, EBPO svarbiausia ne pažadai, o rezultatas.
 
Aplinkos ministerijos informacija.